GO Voor Elkaar

GOvoorelkaar is dé online ontmoetingsplaats voor vrijwilligerswerk op Goeree-Overflakkee. Een plek waar alle vraag en aanbod op het eiland samenkomen. Hier vind je een overzicht van alle hulpvragen in jouw buurt. Zo wordt het gemakkelijker vrijwilligerswerk te vinden dat past bij jouw interesses en beschikbare tijd.

Iedere week zijn de spreekuren van GOvoorelkaar, op dinsdag en woensdag te bezoeken in de vestigingen van de Bibliotheek Oude-Tonge, Ouddorp en Middelharnis.

Iedere dinsdagochtend van 10.00-12.00 uur Bibliotheek Ouddorp
Iedere dinsdagmiddag van 14.00-16.00 uur Bibliotheek Oude-Tonge
Iedere woensdag is het spreekuur van GOvoorelkaar te bezoeken in de bibliotheek te Middelharnis, van 15.00-17.00 uur.

Tijdens deze inloopspreekuren kunt u terecht voor meer informatie over het online platform. Heeft u vragen of hulp nodig bij het online platform, loop dan binnen tijdens het spreekuur.

Alle datums en tijdstippen van de spreekuren vindt u terug op GOvoorelkaar
Volg ons ook op de socials

Ook zijn we te bereiken via de mail: info@govoorelkaar.nl, of neem telefonisch contact op met 06-27913895.

Angelique van der Poel, Vrijwilligers GO-ordinator

Reacties zijn gesloten.