De eerste kunstmarkt ‘Creatieve Kunstigeit’ in Melissant op zaterdag 10 september a.s.

Kunstmarkt

september 10

Zaterdag 10 september is het zover, de eerste kunstmarkt ‘Creatieve Kunstigeit’ in Melissant! Tussen 12.00 en 17.00 uur zullen er zo’n 15 kramen te vinden zijn nabij verenigingsgebouw Melishof, Binnenweg 59-61. De kramen zijn gevuld met creatieve ‘kunst’ zoals o.a. aquarellen, keramiek, handgemaakte kaarten, foto’s, schilderijen, lampen van hout, Tiffany glas, beelden van steen en natuurkransen. Kinderen kunnen o.a. een kunstwerk krijten op de straat tijdens de stoepkrijtwedstrijd en iets moois maken in de kraam van de Feestcommissie Melissant. Verenigingsgebouw ‘Melishof’ zal geopend zijn voor een lekkere consumptie.

De lampionnenoptocht moeten we helaas vanwege omstandigheden verzetten naar een andere datum die we z.s.m. bekend zullen maken.

Er zijn nog een paar plaatsjes beschikbaar op de markt dus heb je nog interesse? Mail ons op feestcommissiemelissant@gmail.com. Meer info vind je ook op www.facebook.com/feestcommissiemelissant.

Hopelijk tot zaterdag!