Doe je gratis mee in de voorjaarseditie van ‘Melissants Dorpsgemekker 2024’?

Beste vereniging, organisatie en stichting,

Wat een leuke reacties hebben we gekregen op vorige edities van ‘Melissants Dorpsgemekker’! Hopelijk hebben jullie net als alle lezers ook van de editie genoten. We willen graag weer een najaarseditie maken maar dit lukt ons niet zonder jullie input en hulp.

Hoe leuk is het om inwoners en bedrijven in ‘the spotlights’ te zetten en/of elkaar voor te laten stellen, leuke wetenswaardigheden te kunnen lezen, een zo compleet mogelijk overzicht van activiteiten en evenementen en leuke en mooie foto’s te bekijken?!

We bieden de verenigingen, organisaties en stichtingen in Melissant graag een gratis stukje bekendheid aan in dit gidsje. Meer informatie lees je in de bijlage.

We ontvangen je stukje input voor de voorjaarseditie graag vóór maandag 26 februari a.s.

We hopen op jullie enthousiasme en medewerking zodat we het gidsje weer kunnen realiseren!

Met vriendelijke groeten,

Feestcommissie ‘Gezelligeit’ Melissant