29 augustus: De tweede kunstmarkt ‘Creatieve Kunstigeit’ in Melissant!

Zaterdag 9 september is het weer tijd voor de tweede kunstmarkt ‘Creatieve Kunstigeit’ in Melissant! Tussen 12.00 en 17.00 uur zullen er zo’n 17 kramen te vinden zijn nabij verenigingsgebouw Melishof, Binnenweg 59-61. De kramen zijn gevuld met creatieve ‘kunst’ zoals o.a. aquarellen, keramiek, handgemaakte kaarten, foto’s, schilderijen, houtwerken, glas, Epoxy en kunstpuzzels. Laat een mooie tekening van jezelf maken door de sneltekenaar die tussen 14.00 en 17.00 uur aanwezig zal zijn. Kinderen kunnen o.a. creatieve ballonfiguren laten maken door de ballonnenartiest (tussen 13.00 en 15.00 uur) en er zal een springkussen staan. Verenigingsgebouw ‘Melishof’ zal geopend zijn voor een lekker drankje en ook is er wat te eten verkrijgbaar op de markt.

Meer info vind je op www.facebook.com/feestcommissiemelissant. Hopelijk tot volgende week zaterdag!